2012/10/30

今日という時間を静観している。



「こうあるべきだ」という密かなる理想を胸に、
今日という時間を静観している。
そういう時期なのかもしれない。


10代を迎える前から音楽と共に生きてきた私。
ジャンルや楽器、形態が違っても
いつも私と共にあった。


30代をすぎて、少しの余裕を手にして、音楽以外の大事なものや、
音楽というフィルターを通さない、私らしい自由さも増したけれど、
根幹はいつもかわらない。


ファッションでも仕事でもアートでも愛とか恋でもない。
いつだって私と共にあるもの。
なんだか19歳からぜんぜん成長してなくて笑ってしまうけれど、
青々しいのか苦々しいのか、それでもシンプルな気持ち。
いま、私から私に伝えるメッセージ。


あなたのライフワークは音楽、そして活きることです。










I may be to be time to watch it calmly now.
"that there should be in this way"


I  alive   together  with music since before having become the teen.
Even if a genre and a musical instrument, forms were different, there was always the music with me.


I became  able to have a breadth of mind for The life.
I having The important a daily occurrence that is different from the music, I spend it  in abundance every day by freedom. But, the basis does not change.
 It is not  fashion, art, and love.
Even when,  always  with me.

I am funny, hahaha, 
I do not growing up from In the days 19 years old.
So, I to send message  to me  now.


Your lifework is music







M






twitter、あたらしいアカウントで運用中。
フォロープリーズ
@masamitakashima